Reisschema - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sjaak Kommers - WaarBenJij.nu

Reisschema

Door: Sjaak Kommers

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

25 Mei 2014 | Nederland, Eindhoven

We vliegen 26 mei naar Vancouver. Op 27 mei halen we de campers op en maken dezelfde dag nog de overtocht naar Vancouver Island. Na een paar dagen gaan we terug naar het vasteland en vervolgen onze tocht via Whistler, Clearwater, Blue River, Jasper NP, Lake Louise, Banff NP, Kootenay NP, Glacier NP, Revelstoke, Kelowna en Osoyoos naar Maple Ridge. In deze plaats vlakbij Vancouver hebben Frans en Hennie familie wonen. Daar komen we volgens plan op 20 juni aan waarna we nog een paar dagen tijd hebben om Vancouver te bezoeken. Op 24 juni vliegen we weer naar Nederland en zijn 25 juni terug op de Brabis.

• 25 Mei 2014 - 10:07

Gerrit Van Hoek:

Sjaak en Marianne. Ik wens jullie een heel fijne vakantie daar in Canada. Geniet van al het moois wat je daar zal gaan zien.

• 27 Mei 2014 - 20:26

Annelien:

Marianne en Sjaan, veel genieten en veel geluk tijdens deze reis. Lieve groet Annelien